08/10/2022
Ακόμα μια προγραμματισμένη αναβάθμιση της εφαρμογής έχει εφαρμοστεί από σήμερα και είναι διαθέσιμη στο λογαριασμό σας η οποία περιλαμβάνει πολλά νέα χαρακτηριστικά αλλά και βελτιώσεις σε υπάρχουσες διαδικασίες με βάση τα δικά σας σχόλια, τις παρατηρήσεις και τις προτάσεις σας. Παρακάτω θα βρείτε τις κυριότερες αλλαγές και προσθήκες που περιλαμβάνει η συγκεκριμένη αναβάθμιση (σημειώστε ότι ανάλογα με τον τύπο της συνδρομής σας μπορεί να μην δείτε όλες αυτές τις αλλαγές).
Η εξέλιξη και η επέκταση της εφαρμογής είναι διαρκής. Συνεχίζουμε και καταγράφουμε συστηματικά τα μηνύματα και τις προτάσεις σας με σκοπό πάντα να σας προσφέρουμε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες με τον πιο εύχρηστο και απλό τρόπο.
Τα σημαντικότερα σημεία της συγκεκριμένης αναβάθμισης είναι:
1. Παραλλαγές προϊόντων / χρώμα, μέγεθος, κτλ και ομάδες παρόμοιων προϊόντων
Μπορείτε να δημιουργήσετε ομάδα ίδιων ή παρόμοιων προϊόντων στα οποία αλλάζει κάποιο συγκεκριμένο χαρακτηριστικό όπως το χρώμα, το μέγεθος ή όποιο άλλο επιπλέον χαρακτηριστικό θέλετε και κατά την αναζήτηση τα συγκεκριμένα προϊόντα θα έρθουν πρώτα ομαδοποιημένα. Φυσικά μπορείτε να αντιστοιχήσετε επιπλέον πεδία σε όποιο προϊόν υπάρχει ανάγκη και μπορείτε να δημιουργήσετε απεριόριστες παραλλαγές. Επιπλέον το σύστημα μπορεί να δημιουργήσει μαζικά όλους τους συνδυασμούς ανάμεσα σε διαφορετικές παραλλαγές δημιουργώντας ισάριθμα προϊόντα ώστε να εξοικονομήσετε χρόνο κατά την εισαγωγή τους. Στις ομάδες προϊόντων μπορείτε να αντιστοιχήσετε και διαφορετικά προϊόντα ανεξάρτητα από τα χαρακτηριστικά τους όπως για παράδειγμα group παρόμοιων προϊόντων που θέλετε στην αναζήτηση να έρχονται ομαδοποιημένα (μπορείτε να βρείτε αναλυτικές οδηγίες στην ενότητα Οδηγίες της εφαρμογής).
2. WooCommerce Plugin – Εκδώστε μέσα από το eshop σας
Ξεκίνησε η πιλοτική φάση του WooCommerce Plugin με το οποίο μπορείτε να εκδώσετε απευθείας μέσα από το eshop σας τόσο τιμολόγια όσο και αποδείξεις λιανικής χωρίς επιπλέον παραδοσιακή ταμειακή μηχανή η φορολογικό μηχανισμό. Το Plug in είναι δωρεάν στα πακέτα PRO και για την έκδοση αποδείξεων λιανικής θα πρέπει να έχετε ενεργή υπηρεσία παρόχου ή Cloud Ταμειακή (θα βρείτε αναλυτικές οδηγίες ρύθμισης στη σχετική ενότητα της εφαρμογής). Δείτε περισσότερα σχετικά με το plugin εδώ.
3. Αποστολή καρτέλας πελάτη/προμηθευτή με email κατευθείαν από την αναφορά
Πλέον μπορείτε να στείλετε άμεσα τη καρτέλα πελάτη ή προμηθευτή απευθείας στο email της επιλογής σας ενώ εάν το email είναι καταχωρημένο στην επαφή θα σας προτείνει αυτόματα το συγκεκριμένο email. Φυσικά μπορείτε να αλλάξετε και περιεχόμενο του email που θα αποσταλεί.
4. Δημιουργία Barcodes για τα προϊόντα της αποθήκης
Εφόσον τα προϊόντα σας περιλαμβάνουν ένα έγκυρο Barcode (έως 13 αριθμούς) μπορείτε πλέον να επιλέξετε το σύστημα να σας παράξει μια εκτύπωση με τα barcodes / όνομα / τιμή για τα επιλεγμένα προϊόντα τα οποία μπορείτε να τα εκτυπώσετε σε αυτοκόλλητο Α4 κάνοντας τη διαδικασία αναζήτηση με barcode scanner ευκολότερη. Κατά την εκτύπωση μπορείτε να επιλέξετε το πόσες φορές θέλετε να εκτυπωθεί το κάθε barcode για ευκολότερη διαχείριση σε περίπτωση πολλών τεμαχίων στα οποία θέλετε να κολλήσετε τα αυτοκόλλητα.
5.Δυνατότητα μαζικής αλλαγής στην Αξία ή στο ΦΠΑ των προϊόντων
Μέσα από την εφαρμογή μπορείτε πλέον να επιλέξετε τα προϊόντα που θέλετε και να πραγματοποιήσετε μαζική αλλαγή στα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στη καθαρή αξία τόσο για την αγορά όσο και για τη πώληση. Η εφαρμογή θα υπολογίσει αυτόματα τη νέα αξία του ΦΠΑ με βάση το ΦΠΑ που περιλαμβάνει το κάθε προϊόν. Αντίστοιχα μπορείτε να αλλάξετε μαζικά το συντελεστή ΦΠΑ στα επιλεγμένα προϊόντα αφήνοντας το σύστημα να υπολογίσει αυτόματα τις νέες τελικές αξίες.
6. Προεπισκόπηση κατά τη δημιουργία Πιστωτικών παραστατικών
Όπως και στα τιμολόγια/αποδείξεις μπορείτε πριν από την έκδοση ενός πιστωτικού παραστατικού να κάνετε προεπισκόπηση του παραστατικού ώστε να δείτε τον ακριβή υπολογισμό των ποσών αλλά και των περιγραφών που έχετε καταχωρήσει στις αναλυτικές σας γραμμές.
7. Ξεχωριστή και αυτόματη αρίθμηση πελατών / προμηθευτών
Πλέον το σύστημα υποστηρίζει ξεχωριστή αρίθμηση στους πελάτες και στους προμηθευτές σας. Απλά πληκτρολογήστε τον αριθμό πελάτη που θέλετε π.χ. 30.00001 και το σύστημα θα συνεχίσει αυτόματα την αρίθμηση των πελατών από το συγκεκριμένο αριθμό ενώ αντίστοιχα εάν πληκτρολογήσετε σε έναν προμηθευτή 50.0005 το σύστημα θα συνεχίσει από εκεί για τους προμηθευτές σας.
8. Προεπιλογή του τρόπου πληρωμής ξεχωριστά για κάθε επαφή
Μπορείτε πλέον να ορίσετε τον προεπιλεγμένο τρόπο πληρωμής σε κάθε επαφή ξεχωριστά από τη καρτέλα της επεξεργασίας. Με το τρόπο αυτό ο τρόπος πληρωμής του παραστατικού σας θα αλλάξει αυτόματα με την αναζήτηση και επιλογή του πελάτη ή του προμηθευτή σας (εάν δεν έχει οριστεί συγκεκριμένος τρόπος πληρωμής το σύστημα θα χρησιμοποιήσει την προεπιλογή).
9. Ενημέρωση για online πληρωμές συγκεκριμένου ποσού ή μεγαλύτερου με sms & email
Μπορείτε να ορίσετε πλέον ένα ποσό για το οποίο όταν λάβετε μια πληρωμή online με κάρτα το σύστημα να σας ενημερώσει σχετικά με email ή και με sms ώστε να μπορείτε να εξυπηρετήσετε ταχύτερα τους πελάτες σας.
10. Απλοποίηση των ρυθμίσεων / Για προχωρημένους
Στον πίνακα ελέγχου εμφανίζονται πλέον μόνο οι απαραίτητες ρυθμίσεις του συστήματος ενώ οι επιπλέον ρυθμίσεις θα εμφανιστούν επιλέγοντας την επιλογή «Για προχωρημένους» επάνω δεξιά σε κάθε κατηγορία ρυθμίσεων.
11. Επέκταση των δικαιωμάτων των χρηστών σας και δυνατότητα πρόσβασης μόνο στην Cloud Ταμειακή
Προστέθηκαν επιπλέον δικαιώματα πρόσβασης για τους χρήστες σχετικά με τις εισπράξεις αλλά και γενικά δικαιώματα πρόσβασης με τα οποία μπορείτε να περιορίσετε κάποιον χρήστη να έχει πρόσβαση μόνο στο mobile περιβάλλον ή μόνο στην Cloud Ταμειακή και σε κανένα άλλο module της εφαρμογής το οποίο θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο σε επιχειρήσεις που έχουν πολλαπλές ταμειακές και χρήστες αφού δεν θα υπάρχει η ανάγκη ξεχωριστής παραμετροποίησης του συνόλου των δικαιωμάτων στου χρήστες.
12. Δυνατότητα απόκρυψης της ημερομηνίας λήξης στις ειδοποιήσεις/προσφορές
Από τις ρυθμίσεις των Ειδοποιήσεων/Προσφορών μπορείτε πλέον να αποκρύψετε την ημερομηνία λήξης που εκτυπώνετε πάνω στο τελικό παραστατικό που λαμβάνει ο πελάτης σας. Εσωτερικά στο σύστημα η ημερομηνία λήξης συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά αναλαμβάνοντας να σας ενημερώσει όταν φτάσει η λήξη για τη συγκεκριμένη ειδοποίηση ή προσφορά.
13. Αυτόματη εισαγωγή κειμένου ανάλογα με την επιλογή ΦΠΑ.
Πλέον μπορείτε κατά την επιλογή ΦΠΑ (κυρίως 0%) να εισάγει αυτόματα στο έξτρα πεδίο των όρων/σχολίων του παραστατικού προκαθορισμένο κείμενο της επιλογής σας (χρήσιμο για παράδειγμα στις περιπτώσεις απαλλαγής ΦΠΑ σε ΠΟΛ 39α).
Επιπλέον έγιναν πολλές βελτιώσεις σε επιμέρους συστήματα της εφαρμογής και προστέθηκαν νέα χαρακτηριστικά όπως η αναζήτηση των παραστατικών με βάση το τρόπο πληρωμής τους, δυνατότητα προσθήκης σχολίων στα έξοδα και στα πιστωτικά παραστατικά (τα οποία θα εκτυπωθούν), αυτόματος έλεγχος εάν το ΑΦΜ του πελάτη είναι έγκυρο με βάση το πρόθεμα της χώρας, επιπλέον δικαιώματα πρόσβασης στις αναφορές, επιλογή ταξινόμησης στα τηλεφωνήματα, δυνατότητα εκτύπωσης του custom πεδίου στα στοιχεία τιμολόγησης κ.α.