Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε τουρισμό & εστίαση με το OxygenHR

24/02/2025

Oxygen Pelatologio - Blog
24/02/2025

Από την 1η Μαρτίου 2025, η χρήση της Κάρτας Εργασίας στον ιδιωτικό τομέα καθίσταται υποχρεωτική για τους κλάδους του τουρισμού και της εστίασης, με σκοπό την ενίσχυση της δίκαιης και νόμιμης διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού, διασυνδέοντας τους εργαζομένους με το ΕΡΓΑΝΗ II.  Η ηλεκτρονική καταγραφή του ωραρίου εργασίας κρίνεται όλο και πιο σημαντική για την προστασία των εργαζομένων από τη μη τήρηση του ωραρίου και την αδήλωτη εργασία, με σκοπό να εξασφαλιστεί διαφάνεια στον επαγγελματικό χώρο. 

Το Oxygen Pelatologio μέσω της λειτουργίας Oxygen HR προσφέρει μια αξιόπιστη λύση, επιτρέποντας στους εργαζομένους να πραγματοποιούν check in - check out από την εργασία τους εύκολα, μέσω ενός QR Code Scanner αλλά και στους εργοδότες να έχουν πλήρη εικόνα των υπαλλήλων.

Πότε γίνεται υποχρεωτική η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας;

Η υποχρεωτική χρήση της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας γίνεται υποχρεωτική για τους παρακάτω κλάδους: 

Τουρισμός

Ημερομηνία πιλοτικής Εφαρμογής: 11/09/2024

Ημερομηνία πλήρους Ένταξης: 01/03/2025

Δείτε περισσότερα στη σελίδα του taxheaven

Εστίαση

Ημερομηνία πιλοτικής Εφαρμογής: 11/09/2024

Ημερομηνία πλήρους Ένταξης: 01/03/ 2025

Δείτε περισσότερα στο taxheaven

Ποια είναι τα πρόστιμα;

Οι επιχειρήσεις που έχουν ενταχθεί στον μηχανισμό της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας υποχρεούνται να διαθέτουν ηλεκτρονικό σύστημα καταγραφής του χρόνου εργασίας, το οποίο συνδέεται σε πραγματικό χρόνο με το πληροφοριακό σύστημα ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ.

Η μη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις επιφέρει πρόστιμα από 2.000 € έως 10.000 € ανά παράβαση, ανάλογα με τη σοβαρότητα και τη φύση της παράβασης όπως:

  • Μη λειτουργία ή μη σύνδεση του συστήματος καταγραφής χρόνου εργασίας
  • Ψευδή ή ελλιπή στοιχεία σχετικά με τις ώρες εργασίας
  • Μη τήρηση δεδομένων για τουλάχιστον 10 έτη

Δείτε περισσότερα στο taxheaven

Πώς μπορώ να επωφεληθώ με το Oxygen HR;

Το OxygenHR αποτελεί ένα ολοκληρωμένο εργαλείο το οποίο διευκολύνει την ομαλή διαχείριση του προσωπικού, ενώ παράλληλα ενσωματώνει τη χρήση Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας. Πιο συγκεκριμένα επιτρέπει: 

  • Καταγραφή ωραρίων: Οι εργαζόμενοι κάνουν check-in/out εύκολα μέσω web app, σκανάροντας το QR code
  • Άμεση διασύνδεση με το Εργάνη: Οι καταχωρήσεις γίνονται σε πραγματικό χρόνο για μείωση λαθών
  • Εύκολη χρήση: Φιλικό και απλό design, ακόμα και για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με ψηφιακά εργαλεία
  • Ασφάλεια δεδομένων: Συμμόρφωση με τη νομοθεσία για την προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Ολοκληρωμένη διαχείριση προσωπικού: Παρακολούθηση ωραρίων, υπερωριών και αδειών σε ένα ενιαίο σύστημα
  • Οργάνωση & έλεγχος: Οι εργοδότες μπορούν να προγραμματίζουν βάρδιες, να εγκρίνουν άδειες και να παρακολουθούν κινήσεις εισόδου/εξόδου

Πώς μπορώ να το αποκτήσω;

Για να αποκτήσετε το OxygenHR, χρειάζεται να έχετε ενεργή συνδρομή στο Oxygen ERP και να κάνετε αγορά της υπηρεσίας μέσω του Marketplace της εφαρμογής. Για περισσότερες πληροφορίες συμπληρώστε την φόρμα εδώ ή καλέστε μας στο 215 215 4433 και ένας συνάδελφος θα επικοινωνήσει μαζί σας.


Δωρεάν δοκιμή & εγγραφή για 30 ημέρες
 

Μάθε περισσότερα για όλες τις υπηρεσίες του Oxygen Pelatologio.