02/03/2023
Από σήμερα, κυκλοφόρησε μια αναβάθμιση εφαρμογής που περιλαμβάνει νέες δυνατότητες και βελτιώσεις, με βάση τα σχόλιά σας και τις ανάγκες που προκύπτουν. Εμείς σαν Oxygen, ενημερώνουμε πάντα την εφαρμογή για να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χωρίς επιπλέον χρέωση.
Η ομάδα μας εργάζεται για να κάνει την υπηρεσία μας καλύτερη και ευκολότερη στη χρήση. Θα συνεχίσουμε να ακούμε τα αιτήματα και τις προτάσεις σας, ώστε να μπορούμε να βεβαιωθούμε ότι παρέχουμε την καλύτερη δυνατή υπηρεσία για εσάς.
Στη συγκεκριμένη ενημέρωση έχουμε πολλές νέες και χρήσιμες δυνατότητες που θα σας λύσουν τα χέρια. Πιο αναλυτικά:
1. Δυνατότητα κατηγοριών προϊόντων και αναζήτηση προϊόντων στην Cloud Ταμειακή
Πλέον, η Cloud Ταμειακή γίνεται ακόμη πιο εύκολη! Έχετε τη δυνατότητα να εμφανίσετε τις κατηγορίες των προϊόντων, με βάση τις κατηγορίες που υπάρχουν στην αποθήκη σας, και δεν χρειάζεται πλέον να ψάχνετε μέσα σε πλήθος ποιο προϊόν να τιμολογήσετε.
Αυτό το χαρακτηριστικό, μετατρέπει την Cloud Ταμειακή σε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ιδανικό για άμεση τιμολόγηση, χωρίς να χρειάζεται να αναζητάτε σε όλο τον κατάλογο.
Επίσης, μπορείτε να αναζητήσετε το προϊόν πληκτρολογώντας στην αναζήτηση την αρχή της λέξης που αναζητάτε. Έτσι, το προϊόν εμφανίζεται με το ΦΠΑ που του έχετε δώσει κατά τη διάρκεια ανοίγματος του κωδικού, και δεν χρειάζεται να επιλέγετε ένα ένα τα προϊόντα και να καταχωρείτε το ΦΠΑ.
(Η επιλογή των κατηγοριών που θα είναι διαθέσιμες μπορεί να γίνει από τις ρυθμίσεις της ταμειακής)
2. Δημιουργία Πιστωτικού παραστατικού απευθείας από το τιμολόγιο
Πλέον μπορείτε να εκδώσετε γρήγορα και απλά ένα πιστωτικό παραστατικό από τη λίστα των παραστατικών με την εφαρμογή να επιλέγει αυτόματα τον τύπο του πιστωτικού και συμπληρώνοντας τα ανάλογα πεδία όπως τα ποσά και το αρχικό ΜΑΡΚ. Η δημιουργία πιστωτικού μπορεί να γίνει από όλα τα παραστατικά όπως Τιμολόγια, Αποδείξεις, Αυτοτιμολόγηση κτλ.
3. Δημιουργία Δελτίου Παραλαβής/Επιστροφής απευθείας από Πιστωτικό Παραστατικό
Κατά την έκδοση ενός πιστωτικού παραστατικού πολλές φορές υπάρχει η ανάγκη να επιστραφούν προϊόντα στην αποθήκη μας (το σύνολο του ή μέρος τους). Από σήμερα μπορείτε να δημιουργήσετε απευθείας ένα δελτίο παραλαβής από κάποιο πιστωτικό παραστατικό το οποίο μπορείτε να το επεξεργαστείτε ανάλογα τις απαιτήσεις πριν τη δημιουργία του ενημερώνοντας έτσι αυτόματα την αποθήκη σας.
4. Προστέθηκαν φόροι, κρατήσεις και χαρτόσημα στα έξοδα (ακριβώς όπως και στα τιμολόγια)
Έγινε επέκταση των λειτουργιών στην καταχώρηση εξόδων η οποία πλέον περιλαμβάνει αναλυτικά φόρους, κρατήσεις, παρακρατήσεις και χαρτόσημα (όπως και στα τιμολόγια) για την αναλυτική καταχώρηση τους. Κατά την πληρωμή ενός εξόδου το σύστημα σας ενημερώνει για τα διαφορετικά ποσά και το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό εκτός από το ότι θα δώσει καλύτερη ανάλυση θα φανεί χρήσιμο και στην αυτοματοποιημένη σύγκριση με τα καταχωρημένα έξοδα από το myDATA της ΑΑΔΕ όταν αυτό γίνει διαθέσιμο.
5. Δυνατότητα παραγωγής barcodes προϊόντων σε προτυπωμένα αυτοκόλλητα
Έγινε επέκταση της λειτουργίας εκτύπωσης barcodes σε αυτοκόλλητά με τη προσθήκη έτοιμων διαστάσεων του εμπορίου ώστε να διευκολυνθεί η σήμανση των προϊόντων σας και η αναζήτηση στην αποθήκη σας. Μπορούν να προστεθούν επιπλέον διαστάσεις μετά από επικοινωνία με τη τεχνική υποστήριξη.
6. Δυνατότητα αλλαγής των emails που λαμβάνουν οι πελάτες για κάθε τύπο παραστατικού
Γνωρίζουμε ότι κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική και έχει διαφορετικές ανάγκες. Πλέον, με την συγκεκριμένη αναβάθμιση, μπορείτε σύμφωνα με τις προτιμήσεις της επιχείρησης να αλλάξετε το περιεχόμενο των emails που λαμβάνουν οι πελάτες για κάθε τύπο παραστατικού. Επίσης, έχετε τη δυνατότητα χρήσης CC & BCC για αποστολή αντίγραφου του παραστατικού σε τρίτους χρήστες (π.χ. Στο λογιστή σας) απευθείας, χωρίς να είναι απαραίτητη η ύπαρξη Custom Email Server. Με το τρόπο αυτό μπορείτε να προσωποποιήσετε την επικοινωνία σας αλλά και να αυτοματοποιήσετε την ενημέρωση του λογιστή σας για τα παραστατικά σας.
7. Δυνατότητα εξαγωγής σε Excel του συνόλου των παραστατικών σε απλή ή αναλυτική μορφή για χρήση από τρίτες εφαρμογές ή λογιστές.
Έγινε επέκταση στις εξαγωγή δεδομένων οι οποία συμπληρώνει τα αρχεία για γέφυρες και πλέον μπορείτε να κάνετε εξαγωγή σε Excel τα παραστατικά σας τόσο συνοπτικά (1 παραστατικό ανά γραμμή) όσο και αναλυτικά (πολλαπλές γραμμές ανάλογα με τις γραμμές που περιέχει το κάθε παραστατικό). Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο σε όσους έχουν ανάγκη να μεταφέρουν λογιστικά δεδομένα μεταξύ διαφορετικών εφαρμογών και συστημάτων.
8. Δυνατότητα δημιουργίας παραστατικών κατευθείαν από τη λίστα πελατών για μεγαλύτερη ευχρηστία
Πλέον μπορείτε να δημιουργήσετε τα βασικά παραστατικά κατευθείαν από τη λίστα επαφών σας χωρίς την ανάγκη ξεχωριστής αναζήτησης κατά τη διαδικασία τιμολόγησης επιταχύνοντας έτσι τον τρόπο εργασίας σας.
9. Νέες αναφορές & Καρτέλες πελατών-προμηθευτών
Έγιναν σημαντικές βελτιώσεις στις καρτέλες πελατών-προμηθευτών καθώς και διορθώσεις με το αρχικό υπόλοιπο από προηγούμενες χρονιές. Προστέθηκε διαχωρισμός εσόδων/εξόδων στη συγκεντρωτική καρτέλα (στη περίπτωση που κάποια επαφή είναι ταυτόχρονα και πελάτης και προμηθευτής).
Προστέθηκαν επιπλέον χρήσιμες αναφορές όπως ανάλυση της αξίας αποθήκης ανά ΦΠΑ, Ανάλυση ΦΠΑ ανά κωδικό και Παραλαβές ανά προϊόν
10. Στοιχεία Λογιστή
Προστέθηκε η δυνατότητα να καταχωρήσετε κατευθείαν τα στοιχεία του λογιστή σας στην εφαρμογή τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την καλύτερη επικοινωνία και εξυπηρέτηση σας και επιπλέον θα δώσουν τη δυνατότητα μελλοντικά στο λογιστή σας να διορθώνει χαρακτηρισμούς στα παραστατικά σας και να πραγματοποιεί διορθωτικές κινήσεις στα έξοδα σας.
11. Βοηθητική δυνατότητα κατά τη καταχώρηση ενός προϊόντος να γίνει εισαγωγή με τη τελική τιμή του προϊόντος
Προστέθηκε ως βοηθητική δυνατότητα η εισαγωγή ενός προϊόντος με τελική τιμή. Σε αυτή τη περίπτωση το σύστημα θα κάνει αυτόματα την αποφορολόγηση και θα αποθηκεύσει τη καθαρή αξία που αντιστοιχεί ανάλογα με το επιλεγμένο ΦΠΑ (Δώστε προσοχή στις σχετικές οδηγίες σχετικά με τις στρογγυλοποιήσεις). Το χαρακτηριστικό αυτό θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο για τη γρήγορη εισαγωγή προϊόντων ή προϊόντων τα οποία θα πουλιούνται κατά κύριο λόγο με τη χρήση της Cloud Ταμειακής. Η συγκεκριμένη λειτουργία θα πρέπει να ενεργοποιηθεί από το Πίνακα Ελέγχου / Ρυθμίσεις Αποθήκης.
Επιπλέον έγιναν βελτιώσεις στη διαδικασία επιστροφών/πληρωμών, βελτιώσεις σε API και WooCommerce Plugin καθώς και βελτιώσεις στις κινήσεις αποθεμάτων.