Συχνές Ερωτήσεις
Δείτε παρακάτω μερικές από τις πιο συχνές ερωτήσεις που λαμβάνουμε
Τι διαδικασία πρέπει να κάνω για να συνδέσω το eshop μου με το Oxygen;
Θα πρέπει να έχετε ενεργό πακέτο ERP Pro ή μεγαλύτερο και να σας δοθεί το απαραίτητο API κλειδί από τη τεχνική υποστήριξη. Θα πρέπει να εγκαταστήσετε το plugin που θα βρείτε στον επίσημο ιστότοπο του wordpress και να καταχωρήσετε το κλειδί σας και τις ρυθμίσεις που θα σας ζητήσει κατά την εγκατάσταση.
Υπάρχει δυνατότητα δοκιμαστικής σύνδεσης με test λογαριασμό;
Ναι, υπάρχει δυνατότητα να σας δοθεί API κλειδί για το sandbox περιβάλλον. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη τεχνική υποστήριξη μέσα από το ενσωματωμένο σύστημα επικοινωνίας.
Γίνεται συγχρονισμός των προϊόντων με την αποθήκη μου;
Στην παρούσα έκδοση όχι. Αυτή τη στιγμή το plugin μεταφέρει τη παραγγελία και τον πελάτη στο από το Eshop σας στο Oxygen και δημιουργεί το τιμολόγιο ή την απόδειξη ανάλογα με την περίπτωση. Σε μελλοντική έκδοση θα μπορεί να λειτουργεί και ο συγχρονισμός των αποθεμάτων.
Εάν θέλετε μελλοντικά να μπορεί να γίνει συγχρονισμός φροντίστε ο κωδικός SKU με τον κωδικό προϊόντος στο Oxygen να ταυτίζονται.
Μπορείτε να μου κάνετε εσείς εγκατάσταση το plugin στον server μου;
Όχι. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον υπεύθυνο υποστήριξης του eshop σας για την εγκατάσταση και τις απαραίτητες ρυθμίσεις του plugin. Ο τεχνικός σας φυσικά μπορεί να επικοινωνήσει με το αρμόδιο τμήμα εάν χρειαστεί τεχνικές/προγραμματιστικές διευκρινήσεις σχετικά με τη λειτουργία του plugin.
Μπορεί να συνδεθεί τεχνικός σας με remote desktop για βοήθεια σε περίπτωση προβλήματος;
Ναι, υπάρχει αυτή η δυνατότητα κατόπιν συνεννόησης με το τεχνικό σας τμήμα με επιπλέον ελάχιστη χρέωση 2 ωρών σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο
Υπάρχει επιπλέον χρέωση για τη διασύνδεση;
Όχι δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση. Η διασύνδεση και 1 κλειδί API για την έκδοση 1.0 περιλαμβάνεται στα πακέτα ERP Pro ή μεγαλύτερα.