Oxygen All in One

Ταμειακή και POS - σε μία συσκευή! Πιστοποιημένη λύση από την ΑΑΔΕ

Δείτε περισσότεραgo

20/08/2024



Ξεκίνησε η διασύνδεση των POS με την Oxygen με πρώτο το Viva softPOS από 10 Σεπτεμβρίου 2024 σύμφωνα με την Α.1155/2023. Από τις 10 Σεπτεμβρίου 2024, όσοι χρήστες χρησιμοποιούν τα ταμειακά συστήματα της Oxygen σε συνδυασμό με το softPOS της Viva.com θα διασυνδεθούν με βάση τις νέες νομοθετικές διατάξεις.

Για την διασύνδεση των softPOS με βάση τη νέα νομοθεσία είναι υποχρεωτική η ύπαρξη ενεργής Υπηρεσίας Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης. Εφόσον υπάρχει ενεργή υπηρεσία Παρόχου η διασύνδεση γίνεται χωρίς κάποιο επιπλέον κόστος για το χρήστη. Για την cloud ταμειακή ισχύουν οι υπάρχουσες χρεώσεις. Εάν ο λογαριασμός σας δεν έχει ενεργή την υπηρεσία παρόχου και η διασύνδεση με το myDATA γίνεται με προσωπικούς κωδικούς myDATA REST API θα πρέπει να προχωρήσετε σε σύμβαση Παρόχου το συντομότερο δυνατόν ώστε να είναι εφικτή η διασύνδεση (αυτό μόνο στην περίπτωση που η επιχείρησή σας είναι υπόχρεη για την διασύνδεση των τερματικών POS σας).

Από 01/10/2024 δεν θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής έκδοσης παραστατικού με τρόπο πληρωμής “Κάρτα” (χρεωστική ή πιστωτική) εάν η υπόχρεη επιχείρηση δεν έχει ολοκληρώσει την διασύνδεση του τερματικού με βάση την νέα νομοθεσία και Α.1155/2023 οδηγία της ΑΑΔΕ.


Από τις 10/09/2024 θα αναβαθμιστεί το Oxygen ERP και η Oxygen Cloud Ταμειακή ώστε να μπορεί να υποστηρίξει το softPOS της Viva.com και πλέον δεν θα μπορεί να γίνεται χρήση για χρέωση κάρτας μέσα από την Oxygen εάν δεν έχει ολοκληρωθεί η διασύνδεση που απαιτείται.

Για τον λόγο αυτό παρακαλούμε όπως ακολουθήσετε τις οδηγίες παρακάτω ώστε να αποκτήσετε εγκαίρως τους απαιτούμενους κωδικούς διασύνδεσης από την Viva.com.

Για την διασύνδεση με το Κοινό πρωτόκολλο (commonWeb ECR) & ePay WebECR διαβάστε εδώ.

Προσοχή: Μόλις λάβετε τους κωδικούς από την Viva.com, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι τους αποθηκεύσετε προκειμένου να μπορείτε να τους εισάγετε στο σύστημα του Oxygen Pelatologio στις 10/09. Δεν υπάρχει η δυνατότητα να τους καταχωρίσετε πριν την καταληκτική ημερομηνία.

Με την ολοκλήρωση της διασύνδεσης, το τερματικό softPOS της Viva.com θα έχει κλειδωμένο πληκτρολόγιο και θα μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνο μέσα από το Oxygen ERP ή την Oxygen Cloud Ταμειακή κατά την έκδοση του παραστατικού.

Σύντομα θα ξεκινήσει και η διασύνδεση των υπόλοιπων POS τα οποία υποστηρίζουν το Common Web (κοινό πρωτόκολλο) καθώς και τα softPOS της Worldline.

Για οδηγίες από την viva.com πατήστε εδώ

Τα τερματικά της Viva τα οποία υποστηρίζονται είναι τα παρακάτω:

  • Android SoftPOS
  • Ciontek CS50, Ciontek CS30
  • iOS SoftPOS (5.17.0) με card reader


Σύντομα θα υποστηρίζονται και:​​

  • Pax Α920 PRO ( έκδοση Android >=8.1, Αndroid SoftPOS)
  • Pax A80 (έκδοση Android >=8.1, Αndroid SoftPOS)
  • Pax A35 (έκδοση Android >=8.1, Αndroid SoftPOS)
     

Οδηγίες Διασύνδεσης με το softPOS από την Viva

Σημαντικό: Θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί αναβάθμιση (update) της εφαρμογής της Viva.com σε έκδοση 5.17.2 και άνω στην android συσκευή σας.

Βήμα 1ο:

Από το λογαριασμό σας στη Viva.com, από την ενότητα Settings / API Access θα λάβετε τα POS APIs Credentials. Εναλλακτικά θα πρέπει να τα ζητήσετε από την Viva.com. Πιο συγκεκριμένα θα χρειαστείτε τα :

  • Client ID 
  • Merchant ID
  • API Key
  • Secret Key


 

 



Σε αυτό το βήμα είναι πολύ σημαντικό να αποθηκεύσετε το Client Secret γιατί την επόμενη φορά που θα μπείτε στην εφαρμογή  δεν θα εμφανίζεται.

Δηλαδή θα εμφανίζεται με αυτή τη μορφή:

Βήμα 2ο:

Στο περιβάλλον του Oxygen Pelatologio, από τον "Πίνακα Ελέγχου" -> "Σύνδεση με εφαρμογές" -> "Viva.com terminal".
Όταν το επιλέξετε, στο pop-up το οποίο θα σας ανοίξει, με copy / paste θα περάσετε τα στοιχεία που έχετε λάβει από την Viva.com στην παρακάτω οθόνη (προσοχή στα κενά) και έπειτα θα πατήσετε "Aποθήκευση".


Βήμα 3ο:

Ανοίγετε εκ νέου το παράθυρο και βλέπετε την επιλογή  "Λίστα POS” κάτω αριστερά. Στην "Λίστα POS” θα σας φέρει αυτόματα όλα τα POS της Viva.com που υπάρχουν στον λογαριασμό σας.



Βήμα 4ο:

Στη συνέχεια κατά την έκδοση ενός παραστατικού και εφόσον επιλεγεί η ΚΑΡΤΑ ως τρόπος πληρωμής θα ενεργοποιηθεί μια οθόνη από την οποία μπορείτε να επιλέξετε το τερματικό στο οποίο θα γίνει η χρέωση της κάρτας (θα πρέπει η συσκευή να είναι ενεργή). Eφόσον η συναλλαγή ολοκληρωθεί, θα εκδοθεί το νόμιμο παραστατικό.

 

Σημείωση: Για να ολοκληρωθεί η διασύνδεση των τερματικών POS σας, θα χρειαστεί να πραγματοποιήσετε μια μικρή χρέωση σε κάθε τερματικό. Αν δεν γίνει αυτή η χρέωση, το POS δεν θα θεωρηθεί ως διασυνδεδεμένο.

 

 

Ερωτήσεις & Απαντήσεις
 

1. Τι χρειάζεται για την διασύνδεση του Viva softPOS με βάση τη νέα νομοθεσία;

  • Να έχετε ενεργή υπηρεσία παρόχου στο λογαριασμό σας.
  • Να έχετε την τελευταία έκδοση του Viva POS Terminal στη συσκευή σας (update από το play Store).
  • Να έχετε αποκτήσει από την Viva το Client ID και το Secret Key σας 

2. Τι αλλάζει πρακτικά στην καθημερινότητα κατά την τιμολόγηση μετά την ενεργοποίηση;

  • Κατά την έκδοση του παραστατικού εφόσον επιλεγεί η πληρωμή με κάρτα θα ενεργοποιηθεί το τερματικό και το παραστατικό θα εκδοθεί μόνο εφόσον ολοκληρωθεί η πληρωμή με κάρτα
  • Εάν δεν μπορέσει να ολοκληρωθεί η χρέωση της κάρτας το παραστατικό δεν θα εκδοθεί και θα πρέπει να επιλεγεί ένας άλλος τρόπος πληρωμής (μετρητά, επί πιστώσει κτλ) ώστε να μπορεί να εκδοθεί το τελικό παραστατικό
  • Μπορείτε να έχετε περισσότερα από 1 τερματικά τα οποία μπορούν να ενεργοποιηθούν τόσο από την Cloud Ταμειακή όσο και από το ERP ανεξάρτητα εάν λειτουργούν στην ίδια συσκευή
     

3. Υπάρχει επιπλέον κόστος για την διασύνδεση;

Εφόσον ο λογαριασμός σας έχει ενεργή υπηρεσία Παρόχου δεν υπάρχει επιπλέον κόστος. Σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα πωλήσεων για να σας κατευθύνουν σχετικά με την διαδικασία για την σύναψη σύμβασης Παρόχου.
 

4. Εάν ενεργοποιήσω την υπηρεσία Παρόχου και ολοκληρωθεί η διασύνδεση, αλλάζει κάτι άλλο στην τιμολόγηση μου;

  • Η διαδικασία τιμολόγησης μέσω υπηρεσίας Παρόχου διαφέρει από την απλή υπηρεσία myDATA REST API με προσωπικούς κωδικούς καθώς τα παραστατικά σας θα έχουν επάνω την επιπλέον σήμανση του Παρόχου.
  • Μετά την έκδοση δεν υπάρχει η δυνατότητα επεξεργασίας ή ακύρωσης του παραστατικού αλλά σε περίπτωση λάθους γίνεται έκδοση αντίστοιχου πιστωτικού παραστατικού. Τα παραστατικά σας υποβάλλονται σε πραγματικό χρόνο και μόνο με την τρέχουσα ημερομηνία.
  • Αποκτάτε όλα τα ευεργετήματα της ΑΑΔΕ για την αποκλειστική τιμολόγηση μέσω Παρόχου. 



Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση προκύψει, μπορείτε να καλέσετε Δευτέρα - Παρασκευή 09.00 - 17.00 στο 215 215 4433 ή να στείλετε email στο info@pelatologio.gr.

Μας εμπιστεύονται: