Voucher Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΜ Β' - Πρόγραμμα Ι

Νέος κύκλος με έως 90% επιδότηση.
Λεπτομέρειες για τις αιτήσεις και εξαργυρώσεις:

Δείτε περισσότεραgo

04/12/2024



Με την νέα αναβάθμιση μπορείτε πλέον να εκδίδετε ηλεκτρονικά τα δελτία αποστολής για την επιχείρησή σας και να τα διαβιβάζετε αυτόματα στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ μέσω του Oxygen Pelatologio. Ακόμη, έχουν προστεθεί νέες δυνατότητες σε θέματα που αφορούν τα λογότυπα στην ταμειακή, καθώς και την επιλογή POS ανά χρήστη.

Όλες οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στα τιμολόγια και στα Δελτία Αποστολής είναι σύμφωνες με τις απαιτήσεις τις ΑΑΔΕ και της ισχύουσας νομοθεσίας.

Τι αλλαγές έχουν γίνει; 

Οι αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι στιγμής στην εφαρμογή είναι οι παρακάτω:

1. Νέο interface για Δελτία Αποστολής και Τιμολόγια (Στοιχεία Αποστολής)



Όπως φαίνεται στην εικόνα παραπάνω, έχουν πραγματοποιηθεί μικρές αλλαγές στην εμφάνιση των Δελτίων Αποστολής και έχουν προστεθεί τα πεδία "Υποκαταστήματα", "Κωδικός Υποκαταστήματος", "Ημερομηνία & Ώρα Μεταφοράς" και "Συσχετιζόμενα ΑΦΜ". 

Στον "Τόπο φόρτωσης" και στον "Τόπος Αποστολής", αν επιλέξετε το κουμπί "Έδρα μας", θα εμφανιστούν τα default στοιχεία Επιχείρησης τα οποία έχετε καταχωρίσει από τον "Πίνακα Ελέγχου / Στοιχεία Επιχείρησης". Στο πεδίο "Κωδ. Υποκαταστήματος", αν έχετε υποκατάστημα συμπληρώνετε τον κατάλλλο αριθμό, διαφορετικά αν δεν έχετε υποκατάστημα θα πρέπει να πληκτρολογήσετε το ποσό 0 (default 0).

Στα "Στοιχεία Μεταφοράς" το πεδίο "Αρ.Οχήματος" αφορά το όχημα που θα κάνει την μεταφορά όπως για παράδειγμα καράβι, αεροπλάνο κτλ. 

Αν είναι απαραίτητο, στα "Συσχετιζόμενα ΑΦΜ" (πρώην "Μεταφορά για"), μπορείτε να εισάγετε πολλαπλούς ενδιάμεσους ανθρώπους πχ. μεταφορέας, διαμεσολαβητής κτλ. 

Τα στοιχεία διεύθυνσης πρέπει να είναι ξεχωριστά συμπληρωμένα (ξεχωριστά η οδός, το νούμερο κτλ).  Ακόμη, τα Δελτία Αποστολής έχουν πλέον κανονικά QR CODE όπως ακριβώς έχουν και τα Τιμολόγια. 

Η ημερομηνία και η ώρα μεταφοράς πρέπει να είναι σημερινή ή μεταγενέστερη, και ΔΕΝ μπορεί να έχει παρέλθει. Για παράδειγμα μπορείτε να εκδώσετε σήμερα το παραστατικό και η ημερομηνία αποστολής να είναι έπειτα από 5 ή 10 ημέρες. Αυτό που ΔΕΝ μπορείτε να κάνετε είναι να εκδώσετε σήμερα και να βάλετε ως ημερομηνία διακίνησης προηγούμενη ημερομηνία η οποία έχει παρέλθει. 

Σκοπός Έκδοσης Δελτίου Αποστολής 

Ο κυριότερος και πιο κοινός σκοπός έκδοσης ενός δελτίου αποστολής είναι το Νο 1. - Πώληση. 
Το Νο 1 αυτή τη στιγμή λειτουργεί κανονικά και υπάρχουν 19 ακόμη λόγοι έκδοσης των δελτίων συνολικά με βάση την ΑΑΔΕ.

2. Νέα οθόνη για την αναζήτηση των Δελτίων Αποστολής 

Έχουν προστεθεί τα απαραίτητα πεδία myDATA. Οι υπόλοιπες επιλογές παραμένουν ίδιες, με διαφορετική διάταξη.

3. Προεπισκόπηση και έλεγχος Δελτίου Αποστολής πριν την έκδοση 

Προστέθηκε προεπισκόπηση στο δελτίο αποστολής, με επιπλέον έλεγχο για προβλήματα σε κάποια σημεία. Αν για παράδειγμα δεν έχετε καταχωρίσει την σωστή μονάδα μέτρησης ή δεν έχει αντιστοίχηση με το myDATA, θα εμφανιστεί η παρακάτω ένδειξη " Μη έγκυρη Αντιστοίχηση με myDATA ή μη υπαρκτή μονάδα μέτρησης στον πίνακα ελέγχου" κατά την προεπισκόπηση όπως στην εικόνα που ακολουθεί. 

Έλεγχος Μονάδας Μέτρησης: 

Θα πρέπει η μονάδα μέτρησης να υπάρχει στον "Πίνακα Ελέγχου / Μονάδες Μέτρησης" καθώς και να υπάρχει αντιστοίχηση με κάποιον κωδικό myDATA. 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Είναι πλέον υποχρεωτικό να χρησιμοποιούνται μονάδες μέτρησης. 

Πώς διορθώνω την Μονάδα Μέτρησης σε παλαιότερα προϊόντα;

Για τίτλο πχ "ΠΑΛΕΤΑ", από την αναζήτηση προϊόντων επιλέγουμε “Με συγκεκριμένο τίτλο” και Τίτλος “ΠΑΛΕΤΑ”. Θα μας φέρει όλα τα προϊόντα που έχουν ως λεκτικό στη μονάδα μέτρησης τη λέξη "ΠΑΛΕΤΑ".

Τα επιλέγετε όλα και επιλέγετε "Αλλαγή Μονάδας Μέτρησης" επιλέγοντας μια από τις διαθέσιμες σωστά ρυθμισμένες μονάδες μέτρησης ώστε να αναγκάσετε το σύστημα να εφαρμόσει στα προϊόντα σας την πραγματικά υπαρκτή μονάδας μέτρησης που υπάρχει στην βάση δεδομένων. Μονάδες Μέτρησης μπορείτε να φτιάξετε απο τον "Πίνακα Ελέγχου" -> "Μονάδες Μέτρησης".

4. Υποβολή Δελτίων Αποστολής στο myDATA & νέοι περιορισμοί 

Το πρώτο βήμα είναι η ενεργοποίηση των δελτίων αποστολής από εμάς στο myDATA. Αφού γίνει αυτό, θα υπάρχει επιπλέον επιλογή για την άμεση υποβολή του Δελτίου Αποστολής όπως υπάρχει και στα τιμολόγια. 

Για να είναι μόνιμα τσεκαρισμένο θα πρέπει να επιλέξετε από τον "Πίνακα Ελέγχου" / "Ρυθμίσεις Δελτίων Αποστολής" / "myDATA" :

Τι περιορισμοί υπάρχουν;

ERP: Επιτρέπεται η υποβολή και η ακύρωση ενός Δελτίου Αποστολής

Πάροχος: Επιτρέπεται η υποβολή αλλά όχι η ακύρωση ενός Δελτίου Αποστολής

Ούτε στο ERP ούτε στον Πάροχο δεν επιτρέπεται η επεξεργασία αν ένα Δελτίο Αποστολής έχει υποβληθεί. 

Στα Δελτία Αποστολής υπάρχει κανονικά το μενού myDATA όπως υπάρχει και στα τιμολόγια, ενώ ΔΕΝ υπάρχει το μενού "Χαρακτηρισμοί".

5. Προεπιλογή Μονάδας μέτρησης στα Δελτία Αποστολής

Από τον Πίνακα Ελέγχου, επιλέγετε "Ρυθμίσεις Δελτίων Αποστολής", "Μονάδες Μέτρησης & Σειρές" και επιλέγετε την αντίστοιχη Μονάδα Μέτρησης για τα Δελτία Αποστολής σας. 

6. Λογότυπα στις Αποδείξεις Λιανικής 

Από τις ρυθμίσεις της ταμειακής μπορείτε να επιλέξετε λογότυπο (για κάθε χρήστη ξεχωριστά).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Το σύστημα θα τραβήξει ΜΟΝΟ την εικόνα και όχι τα στοιχεία Τιμολόγησης που έχετε καταχωρίσει στο ERP. Τα λογότυπα μπορούν να μπουν αποκλειστικά στην κανονική εκτύπωση και όχι στην εκτύπωση συμβατότητας.

7. Δυνατότητα επιλογή POS ανά χρήστη

Αν έχετε για παράδειγμα 5 διαφορετικά POS και επιθυμείτε ο υποχρήστης να μπορεί να δει μόνο 1 ή 2 συγκεκριμένα τερματικά, μπορείτε πλέον να το ρυθμίσετε από "Δικαιώματα πρόσβασης / Τερματικά POS".

Παράταση για το ψηφιακό δελτίο αποστολής

Ανακοινώθηκε παράταση για την υποχρεωτική διαβίβαση των δελτίων αποστολής στο myDATA έως 31/3/2025 για τις επιχειρήσεις της πρώτης περιόδου και έως 30/9/2025 για τις επιχειρήσεις της δεύτερης περιόδου.

Ωστόσο, μέσω της Oxygen μπορείτε, και συστήνεται να ξεκινήσετε άμεσα να εκδίδετε και να διαβιβάζετε ψηφιακά τα δελτία αποστολής σας, καθώς με αυτόν τον τρόπο:

  • θα εξοικειωθείτε με τη διαδικασία πιο εύκολα
  • θα διασφαλιστεί η ομαλή μετάβαση μόλις ισχύσει η υποχρεωτικότητα
  • θα υπάρξει επαρκής χρόνος για αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν
  • θα οργανώσετε την επιχείρησή σας πιο αποτελεσματικά

Μας εμπιστεύονται: