Oxygen All in One

Ταμειακή και POS - σε μία συσκευή! Πιστοποιημένη λύση από την ΑΑΔΕ

Δείτε περισσότεραgo

23/05/2018

Κάθε μέρα ακούμε τις παρατηρήσεις και τις προτάσεις σας, με σκοπό τη διαρκή βελτίωση της εφαρμογής. Από σήμερα είναι διαθέσιμο το ενδιάμεσο update, στο οποίο έχουμε υλοποιήσει πολλές από τις προτάσεις σας ενώ τις επόμενες ημέρες θα προστεθούν ακόμα περισσότερα χαρακτηριστικά.
 

1. Βελτίωση του ημερολογίου 

Βελτιώσεις στη λειτουργία Ημερολογίου

Πλέον μπορείτε με ένα click να μεταφερθείτε γρήγορα στο μήνα και στο έτος που σας ενδιαφέρει αλλά και να αλλάξετε χρονιές με βάση την ημερομηνία που βρίσκεστε τώρα. Οι επιλογές που δεν χρησιμοποιούνται συχνά όπως οι πηγές δεδομένων και η επεξεργασία κατηγοριών ομαδοποιήθηκαν σε νέο πλήκτρο στα αριστερά του ημερολογίου για ένα καθαρότερο περιβάλλον χρήσης. 
 

2. Σειρές Τιμολογίων 

Ανεξάρτητες σειρές στα τιμολόγια από δελτία αποστολής

Πλέον μπορείτε να δημιουργήσετε ξεχωριστές σειρές για τα Τιμολόγια τα οποία δημιουργούνται από Δελτία αποστολής (μπορείτε να δημιουργήσετε σειρές από τον πίνακα ελέγχου αλλά και να ορίσετε προεπιλεγμένη σειρά από τις ρυθμίσεις των τιμολογίων). 
 

3. Νέα Αναφορά πωλήσεων ανά πελάτη 

Νέα αναφορά πωλήσεων ανά πελάτη και ανά προϊόν

Προστέθηκε μια νέα αναφορά πωλήσεων ανά πελάτη για όποιο χρονικό διάστημα σας ενδιαφέρει η οποία εμφανίζει τις πωλήσεις των προϊόντων σας σε κάθε πελάτη ξεχωριστά αλλά και με ανάλυση για τις ποσότητες που πουλήσατε. 
 

4. Δυνατότητα ταυτόχρονης αποστολής παραστατικών σε περισσότερους παραλήπτες. 

Αποστολή email σε πολλαπλούς παραλήπτες

Προστέθηκε η δυνατότητα να στείλετε ένα τιμολόγιο ή μια ειδοποίηση σε περισσότερους παραλήπτες απλά χωρίζοντας τα emails με κόμμα (π.χ. email1@pelatologio.gremail2@pelatologio.gr κ.ο.κ.). Προσοχή : Υποστηρίζει την αποστολή μέχρι και σε 3 emails ταυτόχρονα.  
 

5. Ταξινόμηση υποχρεώσεων 

Ταξινόμηση υποχρεώσεων - πιο πρόσφοτα ή πιο παλιά πρώτα

Προστέθηκε η δυνατότητα να επιλέγετε εσείς το πώς θα εμφανίζεται η λίστα στη διαχείριση εργασιών (παλαιότερα ή νεότερα πρώτα). Η επιλογή σας αποθηκεύεται αυτόματα. 
 

6. Εκτύπωση σχολίων στα tasks 

Εκτύπωση σχολίων από όλους τους χρήστες

Πλέον έχετε τη δυνατότητα κατά την αναλυτική εκτύπωση μιας υποχρέωσης να εκτυπώσετε ταυτόχρονα και όλα τα σχόλια που έχουν γίνει από τους χρήστες σας για τη συγκεκριμένη εργασία.  
 

7. Δυνατότητα «ολοκλήρωσης» ενός Δελτίου Αποστολής

Δελτία αποστολής - Ολοκληρώθηκαν χωρίς τιμολόγιο πώλησης

Προστέθηκε η δυνατότητα μαρκαρίσματος ενός Δελτίου Αποστολής ως ολοκληρωμένο χωρίς απαραίτητα να πρέπει να εκδώσετε τιμολόγιο πώλησης όπως στο παρελθόν. Το σύστημα δεν θα σας ειδοποιεί πλέον ότι το συγκεκριμένο δελτίο αποστολής είναι σε εκκρεμότητα. Χαρακτηριστικό ιδιαίτερα χρήσιμο σε περιπτώσεις όπου μεταφέρετε δωρεάν δείγματα, προϊόντα προς καταστροφή ή προϊόντα προς επιστροφή.

 

8. Περισσότεροι έλεγχοι στα έξοδα

Έλεγχος σχετικού παραστατικού στα έξοδα

Προστέθηκε αυτόματος έλεγχος για το εάν έχετε καταχωρήσει ένα έξοδο (από προμηθευτή σας) με συγκεκριμένο αριθμό στο παρελθόν και επιπλέον μπορείτε να αναζητήσετε καταχωρημένα έξοδα τόσο με τον εσωτερικό αριθμό τους όσο και με τον αριθμό σχετικού παραστατικού.
 

9. Μικρές σχεδιαστικές αλλαγές

Νέα σχεδίαση και αλλαγές στο interface

Όπως σας είχαμε υποσχεθεί προχωράμε σταδιακά στην απλούστευση του περιβάλλοντος και στην σχεδιαστική ανανέωση ορισμένων στοιχείων της εφαρμογής που πιστεύουμε ότι θα κάνουν την εφαρμογή ακόμα πιο εύχρηστη και φιλική.

 

Παράλληλα έγιναν πολλές μικρότερες αλλαγές και διορθώσεις καθώς και αλλαγές σε συγκεκριμένα menu κρύβοντας επιλογές που δεν χρειάζονται καθημερινά. Έγιναν βελτιώσεις σε διαδικασίες στο παρασκήνιο και προστέθηκαν επιπλέον έλεγχοι για την αποφυγή λανθασμένων δεδομένων.

v 1.60

Μας εμπιστεύονται: