bg-image bg-image bg-image
OxygenHR

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Cloud υπηρεσία για το Ψηφιακό Ωράριο, τη Διαχείριση Προσωπικού και το ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ.
Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας & Ωράριο
Ψηφιακό ωράριο εργασίας, αυτόματη αποστολή στο myErgani και κάρτα εργασίας.

Real time αποστολή

Αυτόματη ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο με το ΕΡΓΑΝΗ II

Εύχρηστη cloud εφαρμογή

Εύκολο design που μπορεί να χειριστεί ακόμη και κάποιος που δεν είναι εξοικειωμένος

Εύκολο Check in - Check out

Δήλωση προσέλευσης και αποχώρησης εργαζομένου μέσω του OxygenHR Card Scanner

Ανεξάρτητο πρόγραμμα

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς ERP ή Cloud Ταμειακή Oxygen

Ολοκληρωμένη διαχείριση

Ωραρίου εργασίες, αδειών, υπερωριών, πραγματικού χρόνου εργασίας κ.α.

Χωρίς επιπλέον εξοπλισμό

Λειτουργεί από οποιαδήποτε συσκευή! Δυνατότητα χρήσης από κινητό, tablet ή υπολογιστή

Ολοκληρωμένη λύση
για επιχειρήσεις

χωρίς την ανάγκη εφαρμογής τιμολόγησης, ERP
ή μισθοδοσίας

Συνεργάτες Oxygen

Για τους εργοδότες

Η χρήση της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας είναι γεγονός. Κάθε επιχείρηση σταδιακά χρειάζεται να ενημερώνει το ωράριο εργασίας, τις ώρες προσέλευσης και αναχώρησης, τις υπερωρίες, τις άδειες κ.α. στο το ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ.

Με το Oxygen HR κάθε εργοδότης:

  • Έχει πρόσβαση στη λίστα εργαζομένων και το ωράριο εργασίας
  • Ενημερώνει το σύστημα Εργάνη ΙΙ
  • Δημιουργεί έντυπα ψηφιακού χρόνου/αδειών
  • Έχει δυνατότητα χειροκίνητης διαβίβασης
  • Διαχειρίζεται τις κινήσεις προσέλευσης/αποχώρησης
  • Διαχειρίζεται αιτήματα αδειών
*Η υποβολή των αιτημάτων γίνεται από τον λογιστή, ο οποίος έχει πρόσβαση στο σύστημα.

Για τους εργαζομένους

Η Ψηφιακή οργάνωση προσωπικού είναι ένα νέο μέτρο που καταπολεμά τα φαινόμενα αδήλωτης και υποδηλωμένης εργασίας και απλήρωτων υπερωριών, καθώς και της εισφοροδιαφυγής, προστατεύοντας τόσο τους εργαζόμενους όσο και τις χιλιάδες επιχειρήσεις, που τηρούν τους κανόνες, από τον αθέμιτο ανταγωνισμό.

Συνεργάτες Oxygen

100% Συμβατό

Με την πλατφόρμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης και οργάνωσης επιχειρήσεων Oxygen

Εξοικονόμησε χρόνο και κόστος

Ενημέρωση του myErgani για το ωράριο εργασίας σε πραγματικό χρόνο χωρίς την επέμβαση λογιστή

Διατήρηση στοιχείων

Για χρονικό διάστημα 10 ετών στο σύστημα μέτρησης όπως αναφέρει η νομοθεσία

Τι περιλαμβάνει το OxygenHR

Ψηφιακή διαχείριση ωραρίου εργασίας και ενημέρωση του myErgani, με δυνατότητα στους εγοδότες και τους εργαζομένους να κάνουν check in και check out καθημερινά.

OxygenHR Card Scanner

Check-in/Check-out για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας
Αυτοματοποιήστε τη διαδικασία καταγραφής ωραρίου με σάρωση ενός QR Code! Καταγράφεται άμεσα η προσέλευση και αποχώρηση των εργαζομένων, με αυτόματη υποβολή στο Εργάνη ΙΙ.
Απλό, γρήγορο και πλήρως συμμορφωμένο με τη νομοθεσία!
OxygenHR

Η Ψηφιακή οργάνωση προσωπικού στο χέρι κάθε εργοδότη & υπαλλήλου

5€/μήνα

Για συνδρομητές Oxygen

Επιλογή πλάνου
image
Έως 10 εργαζόμενοι
image
OxygenHR Card Scanner
image
Check in/Check out
image
Αυτόματη σύνδεση με το myErgani
image
Διαχείριση αδειών & ωραρίου
image
Δωρεάν τεχνική υποστήριξη
image
Δυνατότητα επεκτάσεων
Στις αναγραφόμενες τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.

Τι χρειάζεται για να ξεκινήσω;

Το OxygenHR είναι διαθέσιμο και μπορείς να το δοκιμάσεις μέσα από την εφαρμογή της Oxygen!
Εκδήλωσε το ενδιαφέρον σου για το OxygenHR και θα σε ενημερώσουμε
εκτενέστερα για όλες τις δυνατότητες του.

Ονοματεπώνυμο*

Email*

Τηλέφωνο*

Διάβασα και αποδέχομαι τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Απορρήτου
Calendar icon
Δεκέμβριος 2022

Ψηφιακό Ωράριο

Calendar icon
Φεβρουάριος 2023

Ψηφιακό Αρχείο Αδειών

Calendar icon
Αρχές 2024

Ψηφιακή οργάνωση προσωπικού σε Βιομηχανίες, Εμπορικές Επιχειρήσεις, ΔΕΚΟ

Calendar icon
Ιούλιος 2024

Βιομηχανία & Λιανικό εμπόριο

Calendar icon
Μάρτιος 2025

Ψηφιακή οργάνωση προσωπικού σε τουρισμό και εστίαση

Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι το OxygenHR;

arrow
Το OxygenHR είναι ένα module για τη διαχείριση προσωπικού και ψηφιακού ωραρίου εργασίας, με δυνατότητα ενημέρωσης του myErgani σε πραγματικό χρόνο.
Eίναι κατάλληλο για όλες τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, που χρειάζονται μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης προσωπικού.

Γίνεται ο εργαζόμενος να πραγματοποιήσει μόνος του Check in/Check Out;

arrow
Ναι! Το Check in και το Check out (προσέλευση και αποχώρηση) πραγματοποιείται είτε από τον κύριο χρήστη της εφαρμογής είτε από τον ίδιο τον εργαζόμενο, μέσω μιας προσωπικής κάρτας με ένα QR Code.

Ποιους αφορά η ψηφιακή κάρτα εργασίας;

arrow
Στο myErgani υπάρχει διαδικασία αυτόματης ένταξης στην ψηφιακή κάρτα εργασίας για όλες τις επιχειρήσεις/εργοδότες που έχουν ως κύριο ΚΑΔ εργοδότη στο TAXIS οποιονδήποτε από τους αναφερόμενους στην Υ.Α. με ΑΠ 1113169/27.12.2023.
Ακόμη οι εργαζόμενοι στον κλάδο της Βιομηχανίας και του Λιανεμπορίου εντάχθηκαν στο μέτρο της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας από την 1η Ιανουαρίου 2024 ενώ από την 1η Ιουλίου του 2024 το μέτρο τίθεται σε πλήρη εφαρμογή για τους συγκεκριμένους κλάδους. Σταδιακά, η εφαρμογή του μέτρου επεκτείνεται στο σύνολο των επιχειρήσεων της χώρας.

Ποιοι μένουν εκτός υποχρέωσης ψηφιακής κάρτας;

arrow
Όταν ο κύριος ΚΑΔ ανήκει στους εντασσόμενους στην Ψηφιακή Κάρτα, αλλά υπάρχουν υποκαταστήματα που βρίσκονται εκτός διαδικασίας ή όταν στην ίδια επιχείρηση εκτελούνται πολλαπλές δραστηριότητες, τότε η συγκεκριμένη καταγραφή του ωραρίου δεν εφαρμόζεται για το υποκατάστημα. Για παράδειγμα, αν κάποιο ζαχαροπλαστείο έχει και τραπεζοκαθίσματα, θα εξαιρείται από τη δέσμευση οι εργαζόμενοί του να χτυπούν ψηφιακή κάρτα για την καταγραφή του ωραρίου.
Εκτός ψηφιακής κάρτας παραμένουν οι εργάτες γης, οι αλιεργάτες, οι εργαζόμενοι σε οικοδομοτεχνικά έργα και οι δικηγόροι που αμείβονται με πάγια αντιμισθία. Εξαιρούνται επίσης και τα διευθυντικά στελέχη, εάν μπορούν να τεκμηριώσουν την ιδιότητά τους. Επίσης εξαιρούνται οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο και τα Νομικά Πρόσωπά του, καθώς και όσοι απασχολούνται στα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα. Το ίδιο ισχύει και για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους κλάδους της ενέργειας, των πετρελαιοειδών, των ορυχείων και των ναυπηγείων.
Εκτός ψηφιακής κάρτας διατηρούνται όσοι εργάζονται με το μοντέλο της τηλεργασίας. Το ίδιο ισχύει και για πωλητές, οδηγούς, ιατρικούς επισκέπτες και όσους απασχολούνται σε συνεργαζόμενες εταιρίες και όσοι εργάζονται σε άλλους πελάτες. Όμως θα πρέπει να αποδείξουν, μέσω της σύμβασής τους και του πίνακα προσωπικού για τη φύση της εργασίας τους, ώστε να λάβουν σχετική εξαίρεση.

Πώς καταχωρώ τα ωράρια και τις άδειες των εργαζομένων στο myErgani;

arrow
Ο κύριος χρήστης του OxygenHR μπορεί να διαβιβάσει τα ωράρια, check in & check out των εργαζομένων στο myErgani. Η ενημέρωση του myErgani γίνεται αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο με κάθε καταγραφή στην εφαρμογή.
Η υποβολή των αδειών πραγματοποιείται από τον λογιστή ανεξάρτητα, και δεν καταχωρείται μέσω του OxygenHR.

Ποια είναι τα οφέλη της κάρτας εργασίας για τους εργαζόμενους;

arrow
Μέσω της πλατφόρμας οι εργαζόμενοι προστατεύονται από τυχόν αδήλωτη εργασία και απλήρωτες υπερωρίες, καθώς ακόμη μπορούν να διατηρούν τα στοιχεία εργασίας τους για 10 χρόνια.
Με το OxygenHR μπορείτε να βγάλετε αναφορές για την παρακολούθηση των εργατοωρών, των αδειών, των υπερωριών και της συνολικής απόδοσης προσωπικού.

Τι είδους αναφορές μπορώ να έχω μέσα από το Oxygen HR;

arrow
Μπορείτε να βγάλετε αναφορές για την παρακολούθηση των εργατοωρών, των αδειών, των υπερωριών και της συνολικής απόδοσης προσωπικού.

Μας εμπιστεύονται: